Nederland
Valuta:

Verzenden & retouren

Verzending
Onze producten worden verscheept elke dag, van maandag tot vrijdag, behalve op feestdagen. De meeste bestellingen worden verzonden binnen 1-5 werkdagen (met uitzondering van de producten met "Delivery lead time '), ontvangt u een e-mail een bevestiging ontvangen met uw volgnummer (als u kiest voor de scheepvaart door de vervoerder als DHL, UPS). Controleer uw junk vak als u de e-mails kunnen ontvangen, na ontvangst van uw tracking-nummer, zult u in staat om uw bestelling online te volgen zijn.

Custom verklaren opties:
een. verklaren lagere (U BTW en accijns voor de invoer op te slaan op uw land)
b. verklaren volledige bedrag:
Als totale bedrag boven de $ 800 en als je niet opgeeft verklaren waarde zullen we lager bedrag verklaren.
Als je een bepaald aangegeven prijs wilt kun je verduidelijken bij uw bestelling.

Terugkeer & Exchange Beleid:
Uw tevredenheid is het doel dat we zijn na. Als u niet tevreden bent met de goederen die u hebt gekocht, kunt u terugkeren binnen 30 dagen na datum van verzending. Alle geretourneerde goederen moeten in originele verpakking en moet alle originele tags toegevoegd. Restitutie zal exclusief verzendkosten.
Uitwisselingen zijn alleen acceptabel voor dezelfde serie goederen in een verschillende beschikbare type. We kunnen compleet andere merchandise niet uit te wisselen. Geruilde koopwaar kan alleen worden verzonden nadat we de geretourneerde goederen te ontvangen en hebben een kwaliteitscontrole. Klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten terug naar ons, en wij zullen de verzendkosten naar u terug te dekken.

Terug Procedure:
E-mail ons de reden waarom u de goederen terug te keren.
Levering van de post naar het adres dat we opgeven in de zending (of een andere plaats waar we je vertellen). Vermeld al uw informatie duidelijk in uw rendement inclusief de originele ordernummer, naam van de koper, adres en telefoonnummer.
Geretourneerde goederen moeten in dezelfde staat als we verscheept. Wij behouden ons het recht voor om extra kosten te beoordelen of het geretourneerde artikel is niet in goede staat.

Veel gestelde vragen over verzending en retourneren:

1. Vraag: Hoeveel is de kostprijs voor de scheepvaart.
Antwoord: Hongkong / Singapore Post Air Mail met tracking nummer (minder dan 1 kg) $ 5,99 voor Over de hele wereld
Worldwide Express (UPS, DHL): vanaf $ 17,5. Geef ons uw telefoonnummer, omdat Express voor deze informatie nodig is.

2. Vraag: Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling plaatsen?
Antwoord: Ons bestelsysteem direct e-mails u een kopie van uw laatste bestelling zodra u een bestelling hebt geplaatst via onze online bestelformulier. U ontvangt ook een e-mail van ons in ongeveer 1-5 werkdagen om u te informeren over de status van uw bestelling. Zorg ervoor dat u uw juiste e-mailaccount om uw e-exemplaar (dat wil zeggen. Hetzelfde e-mailadres dat u bij het invullen van onze online bestelformulier) te bekijken.

3. Vraag: Kan ik mijn bestelling annuleren?
Antwoord: Een tevreden klant is belangrijk voor ons allemaal op insolesGeek.com. Wij zullen uw goederen verzenden zo snel mogelijk. Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij het voor u annuleren. Echter, zullen wij niet in staat zijn om een ‚Äč‚Äčannulering verwerken zodra uw bestelling is verzonden.

4. Vraag: Wat moet ik doen als de ontvangen goederen beschadigd?
Antwoord: Alle producten worden zorgvuldig verpakt met de grootst mogelijke zorg aan een veilige levering naar zijn bestemming te waarborgen. In geval van schade tijdens de verzending, dient u uw schadeclaims aan het leveren van vervoerder onmiddellijk, en ons te melden binnen 72 uur na ontvangst van de beschadigde goederen door u.

5. Vraag: Bent leveringsdata gegarandeerd?
Antwoord: We kunnen niet voor de omstandigheden buiten onze controle garanderen leveringsdata (bijv mislukte afleverpogingen, vervoerder weer vertragingen, onjuiste adressen, etc.) Geen restitutie zal worden uitgegeven onder deze omstandigheden.

6. Vraag: Kan ik geef een toekomstige levering date?
Antwoord: ja, kunt u een toekomstige leveringsdatum op te geven. Contacteer ons alsjeblieft.

7. Vraag: Waar zal het schip u uw producten?
Antwoord: Op dit moment, zullen we het schip naar alle uithoeken van de wereld.

8. Vraag: Hoe lang zou het duren om mijn punten te ontvangen na het plaatsen van bestelling
Antwoord: De totale tijd die nodig zou orderverwerking tijd plus verzendkosten tijd. Een ruwe schatting voor het leveren aan elke grote stad in de wereld zou als volgt zijn:
Stock Bestellingen met Air Parcel Verzending: ~ 11-23 werkdagen
Stock Bestellingen met Express Verzending: ~ 3-6 werkdagen
Wijziging of Maatwerk Orders met Air Parcel Verzending: ~ 14 tot 19 werkdagen
Wijziging of Maatwerk Orders met Express Verzending: ~ 8 tot 13 werkdagen

9. Vraag: Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Antwoord: Alle voorraad goederen zullen worden verzonden] voor verzending binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van de bestelling. Houdt u rekening met een extra 3-5 werkdagen voor op maat gemaakte of wijziging service. U ontvangt via e-mail van elke back orders, of andere vertragingen worden gemeld verzending van uw order.We aanbieding levering via Registered International luchtpakket die tot duurt tot 11-16 werkdagen voor u om uw goederen te ontvangen. Wij bieden ook Worldwide Express dienst die tot duurt tot 3-6 werkdagen voor u om uw goederen te ontvangen.

10. Vraag: Welke betalingen accepteert u?
Antwoord: Onze website accepteert de meeste vormen van PayPal-betalingen.
Wij accepteren credit cards (via Paypal), T / T, Western Union, Payoneer. kunt u uw favoriete methode bij het uitchecken.

11. Vraag: Wat gebeurt er als ik een onjuist afleveradres te geven?
Antwoord: Wees zeker van uw adres alvorens te bestellen! Helaas, uw product zal waarschijnlijk niet naar de plaats van bestemming te krijgen op tijd voor de belangrijke gelegenheid als u een onjuist adres opgeeft bij het bestellen. Zorg ervoor dat u een appartement of suite nummers op te nemen, indien van toepassing. en het belangrijkste is geef ons uw telefoonnummer
Als een pakket wordt teruggestuurd naar ons als gevolg van een adres probleem, zullen we het pakket aan u of een gecorrigeerde ontvangeradres nieuw pakket. U wordt in rekening gebracht voor de bijkomende verzendkosten.

12. Vraag: Wat gebeurt er in het geval van verloren pakketten?
Antwoord: Hoewel we bieden Express en geregistreerde postings, zouden we de levering door UPS of DHL suggereren In een poging om uw shopping ervaring met ons verder, insolesGeek.com heeft besloten om klanten te beschermen op een verlies van pakketten via UPS of aangetekende post naar u gestuurd . Voor geregistreerde postings, gewoon wachten 3 maanden, zodat we kunnen bepalen en te bevestigen dat het pakket verloren is gegaan, en wij zullen u vergoeden een volledige winkel krediet tot maximaal de waarde van het product dat u hebt gekozen. Voor UPS leveringen, kan het 1 maand duren te krijgen voor de vergoedingen. We blijven zoals altijd 100% toegewijd aan de klantenservice.


13. Vraag: Ik heb nog niet mijn pakket ontvangen binnen de tijd die je spec
Antwoord: We moeten meestal 1-3 werkdagen om uw bestelling te verwerken voordat het wordt verscheept. Als het eenmaal is verzonden, zal het nog 7-10 werkdagen voor uw pakket te komen op zijn verzendadres. Pakketten op spoedbestellingen zal ongeveer 3-4 werkdagen in de scheepvaart de tijd om de ontvanger te bereiken. In het zeldzame geval dat de ontvanger wordt geconfronteerd onverwachte vertragingen in het ontvangen van onze producten, kan dit te wijten zijn aan een douane-overval. Deze overvallen zijn meestal tijdelijk voordat de goederen opnieuw worden vrijgegeven aan de ontvanger. De overvallen zijn onderdeel van steekproeven uitgevoerd door douanepersoneel dat pakketten afkomstig uit het buitenland geen schadelijke munitie of chemische producten bevatten. Houdt u rekening met een aflossingsvrije wachttijd van ongeveer 1 week als er toevallig gevallen van dergelijke ongebruikelijke vertragingen. Waarna, kunt u altijd weer contact met ons op voor hulp.


14. Vraag: Ik heb geen informatie over de status van mijn bestelling ontvangen.
Antwoord: Je moet een bevestiging ongeveer de status van je bestelling hebben ontvangen in ongeveer 1-5 werkdagen nadat u uw bestelling had geplaatst. Dit bericht zal u informeren of uw pakket is verzonden of van de beschikbare opties in het zeldzame geval dat uw bestelling niet kan worden verwerkt. Zorg ervoor dat u het juiste e-mailaccount om bekijk onze bevestiging e-mail gericht aan u (dat wil zeggen. Hetzelfde e-mailadres dat u bij het invullen van onze online bestelformulier).


15. Vraag: Kan ik geld terug als ik mijn pakket weigeren wanneer het wordt geleverd
Antwoord: Als klanten te verwerpen het pakket als gevolg van de douane probleem of andere problemen op te wekken aan hun zijde, zullen wij niet verantwoordelijk voor het regelen van enige terugbetaling te zijn